تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۱۴۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجباری برای بازگشایی مدارس خوزستان وجود ندارد
  معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا  حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری  است و کسانی که قصد رفع اشکال به صورت حضوری دارند اشکالی ندارد که حضوری به مدارس مراجعه کنند.

 ولی اله حیاتی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان اظهار داشت: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان  به شدت کاهش یافته است، ماسک زدن در استان بسیار کم شده است برای همین شرایط بسیار شکننده‌ای را در استان پیش رو داریم.

وی افزود: از مردم استان تقاضا دارم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، استفاده از ماسک را ترک نکنندو به رعایت فاصله‌‎گذاری اجتماعی  توجه ویژه داشته باشند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با تاکید بر این که استان در وضعیت آبی کرونا قرار دارد بیان کرد: وضعیت فعلی استان نباید عادی انگاری تلقی شود و مردم به صرف این که وضعیت خوب است نباید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه شوند.

وی ادامه داد: تمام تلاش  خود را باید در زمینه افزایش میزان رعایت پروتکل‎های بهداشتی قرار دهیم و در این زمینه دچار عادی انگاری نشویم تا از این مرحله عبور کنیم.

 به گزارش ایرنا استان خوزستان از هفته گذشته وارد وضعیت ابی یا کم خطر کرونا شده است و امروز برای سومین بار هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا در استان اعلام نشده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار