تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین محدودیت‌های کرونایی خوزستان در وضعیت آبی اعلام شد
 سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محدودیت‌های کرونایی در خوزستان گفت: وضعیت خوزستان آبی است، محدودیت جدیدی نسبت به هفته گذشته اعلام نشده است و مشاغل و اصناف چهارگانه منعی برای فعالیت ندارند.

رضا نجاتی اظهار داشت: محدودیت ها و دستورالعملهای کرونایی  که از هفته گذشته در استان اعمال شده تا شنبه هفته آینده  در سراسر استان برقرار خواهد بود و اصناف و مشاغل چهارگانه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان این که اداره ها در سراسر استان با ظرفیت ۲ سوم کارکنان در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری  فعالیت داشته باشند بیان کرد: ساعت کاری اداری در اهواز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و سایر شهرستان های استان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰  است.

وی گفت: البته این کاهش ساعت اداری مربوط به مدیریت مصرف سوخت است همچنین دستگاه های ضروری از جمله بانکها با ظرفیت صد در صد کارکنان فعالیت می‌کنند.

سخنگوی ستاد کرونا در استان ادامه داد: تردد بین شهرستان‌ها بلامانع بوده اما ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح کماکان برقرار خواهد بود و برگزاری مراسم های مختلف همچون عروسی و ترحیم با جمعیت بالا ممنوع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار