تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه ۱۷۰ میلیاردریال تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده ازکرونا در دزفول
رئیس اداره، کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول از ارائه ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

 مجتبی ظفری صبح امروز شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان دزفول که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار از سامانه کارا، در سال جاری تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان دزفول تعلق گرفته است.

وی افزود: لازم است که بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا تسریع کنند تا سایر واحدها نیز هرچه زودتر تسهیلات خود را دریافت کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دزفول ادامه داد: برخی بانک‌ها در زمینه وثیقه برای ارائه تسهیلات کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند و قوانینی بیش از آئین‌نامه اعلام می‌کنند؛ استاندار خوزستان نیز عملکرد بانک‌های استان را در زمینه ارائه تسهیلات نامطلوب برشمرد و اعلام کرد کم‌کاری آنها پیگیری خواهد شد.

ظفری در خصوص حمایت از مشاغل خانگی نیز گفت: به منظور ساماندهی مشاغل خانگی در شهرستان دزفول یک کارگروه تشکیل شده است و مصوبات خوبی نیز داشته است؛ ضمن اینکه لازم است که دستگاه‌های این شهرستان در راستای حمایت از مشاغل خانگی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیر درآمدهای شهرداری دزفول نیز اظهار کرد: بازارچه صنایع‌دستی شهرداری جنب پارک خانواده با ۳۴ غرفه در پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد قرار دارد.

علی هدایتی افزود: به منظور حمایت از مشاغل خانگی تعدادی از این غرفه‌ها بدون مزایده در اختیار افرادی که فرمانداری معرفی کند، قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه چهار غرفه در این بازارچه برای مشاغل خاص و ۳۰ غرفه در اختیار مشاغل خانگی قرار خواهند گرفت، گفت: احداث یک بازارچه مشاغل خانگی در فرهنگ شهر با ۲۵ غرفه در دستور کار است که این بازارچه نیز می‌تواند برای مشاغل خانگی اختصاص یابد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار