تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش آنلاین آرایشگری در کوتاه ترین زمان
 آموزشگاه، آموزشگاه آرایشگری و آموزش آنلاین امروزه به عنوان محیط هایی برای یادگیری مهارت های گوناگون از جمله آرایشگری به شمار می روند. افراد با مراجعه به این فضاها می توانند علاوه بر زیبایی، سلامتی پوست خود را نیز ارزیابی کنند. امروزه آموزشگاه های مختلفی در حوزه های هنری، فرهنگی و زیبایی وجود دارند که مهارت های مختلفی را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری به هنرجویان آموزش می دهند. یکی از آموزشگاه های موجود آموزشگاه آرایشگری است، که آموزش های کاربردی برای علاقه مندان در حوزه پوست و مو در نظر گرفته است. آموزش آنلاین این مهارت نیز برای کسانی که علاقه به فراگیری آرایشگری دارند وجود دارد تا بتوانند به راحتی آن را آموخته و مدرک رسمی کسب نمایند. آرایشگری یکی از مهارت های بسیار جذابی است که در طول این سال ها با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است. بیشتر خانم ها و آقایان به دنبال کسب این مهارت کاربردی هستند. کسب بهتر این مهارت به آموزش در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و مجرب نیاز دارد.

آموزش آنلاین آرایشگری در کوتاه ترین زمان

آموزشگاه آرایشگری زنانه

در حال حاضر یکی از مهارت هایی که اکثر خانم ها علاقه مند به یادگیری آن دارند، مهارت آرایشگری است. در صورتی که شما جویای این مهارت هستید ولی از آن چیزی بلد نیستید، می توانید در یک آموزشگاه آرایشگری مناسب ثبت نام نموده و آموزش های لازم را فرا بگیرید. در این آموزشگاه ها آموزش های نوین و به روز به شما داده می شود. آموزشگاه آرایشگری خوب،می بایست متشکل از افراد و مربی های مجرب باشد و با متخصصین در امر آرایشگری همکاری نماید. بعضی وقت ها افراد متخصص و مجرب، پروانه کسب را از سازمان های مربوطه اخذ می کنند و سپس آموزشگاه های آرایشگری را راه اندازی نموده و در این زمینه با کارآموزان همکاری می کنند. آموزشگاه آرایشگری می بایست مجوز لازم از سوی سازمان فنی و حرفه ای را کسب کرده باشد و با بهره مندی از اساتیدکارآزموده که به روش های روز و نوین و همچنین مدل های متنوع و جذاب مسلط باشند تا بتوانند آموزش کامل و جامع و متناسب با بازار کار به کارآموزان خود دهند. کارآموزان در پایان دوره باید آزمون مربوط به سازمان فنی حرفه ای را انجام داده و مدرک لازم را کسب کنند، چون برای شروع فعالیت آرایشگری، داشتن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور الزامی است و با دریافت این مدرک به راحتی می توانید در سالن های آرایشگری مشغول به کار شوید و یا خود یک آرایشگاه خوب تاسیس نمایید.

آموزش آنلاین آرایشگری در کوتاه ترین زمان


آموزش کاشت ناخن

خانم های بسیاری هستند که زیبایی ناخن برای آن ها اهمیت زیادی دارد، چون می داند برای زیبا شدن دست ها و پاهای خود باید ناخن های زیبایی داشته باشند. افزون بر این ناخن های مرتب و زیبا در روحیه خانم ها تاثیر مثبتی دارد. یکی از تکنیک های زیبایی ناخن، کاشت ناخن است که نه تنها ناخن را زیبا می کند، بلکه مشکلات ناخن مانند ناخن های ضعیف و شکننده، بد فرمی ناخن و ناخن های بد شکل و بد رنگ را رفع می کند. کاشت ناخن در مورد ناخن ها ضعیف و شکننده سبب می گردد که با ایجاد شدن لایه ای بر روی ناخن ها، از شکننده بودن آن پیشگیری کند و آن ها را در مقابل ضربه مقاوم تر نگه دارد. به همین دلیل این روش بسیار مورد توجه قرار گرفته و کارآموز بعد از گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن به مدت چند ماه می تواند در آزمون فنی و حرفه ای ثبت نام کند.

آموزش ویژه افراد مبتدی

این آموزش مواردی چون اصول صحیح موادگذاری و سوهان کشی، کاشت پودر، مواد شناسی، ابزارشناسی، کاشت میکس، کاشت قالب، کاشت ناخن پا، کاشت فرمر، مانیکور و پدیکور خشک و خیس، ژلیش ناخن، ریمو و ترمیم را دربرمی گیرد.

آموزش ویژه دوره پیشرفته

آموزش دوره پیشرفته شامل استند گلس، کاشت ژل، کاشت گلس، کاشت مرمریت، نصب فرمر، کاشت تراشه، صدف سازی، کاشت گل خشک و کاشت بیبی بومر است.

انواع شینیون مو

یکی از آموزش هایی که در آموزشگاه های آرایشگری گذاشته می شود، آموزش انواع شینیون مو است که شامل موارد زیر است

· انواع شینیون ماهرانه و کلاسیک عروس

· شینیون با روش S و تویست (Twist) و انواع آن ها

· شینیون با روش خطی و انواع آن

· شینیون با انواع روش های گل رز

· شینیون عروس با موی باز با قرار دادن تور و تاج

· شینیون عروس با موی بسته با قرار دادن تور و تاج

· شینیون با تور و بدون تور و هم چنین شینیون با تاج یا بدون تاج

هزینه دوره های آموزش آرایشگری

هزینه شرکت در دوره های آموزش آرایشگری برای افراد مبتدی و پیشرفته بر اساس نرخ مصوب و معین شده است و همه موادی که برای آموزش آرایشگری نیاز است، به صورت رایگان در اختیار کارآموزان قرار می گیرد و در پایان دوره آموزشگاه افرادی که آموزش دیده اند را به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می کنند تا آزمون آرایشگری بدهند. پس از دادن آزمون و کسب نمره قبولی، سازمان فنی و حرفه ای کشور مدرک معتبر به افراد می دهد تا وارد بازار کار شوند.

آموزش آنلاین آرایشگری در کوتاه ترین زمان

جمع بندی

مهارت آرایشگری یکی از مهارت های ضروری است که فراگیری آن برای همه افراد کاربردی به نظر می رسد. امروزه افراد بسیاری به دنبال یادگیری این مهارت هستند. اگر آموزشگاه آرایشگری دارید و می خواهید این مهارت کاربردی را به افراد مختلف آموزش دهید، فقط کافی است معرفی آموزشگاه خود را به نیازیتو بسپارید. سایت نیازیتو می تواند سایت آموزشی شما را در صفحه اول گوگل به نمایش در بیاورد. شما می توانید برای یادگیری مهارت های آرایشگری به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com مراجعه کنید.



:
:
:
آخرین اخبار