تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۱۴۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌بسته خبری انتظامی/کشف کالای قاچاق در هویزه

کشف کالای قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی یک دستگاه وانت نیسان که حامل قاچاق کالای مصرفی خانوار را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۰ کارتن روغن ۹۰۰ گرمی، ۸۰ کارتن روغن ۱.۵ لیتری، ۲۰ کارتن برنج ۱۲ عددی، ۸۵ کارتن رب گوجه فرنگی و ۱۰ کارتن تن ماهی کشف شد.

او با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۴۱۰ میلیون ریال برآورد کردند، ضمن اینکه از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه پیشگیری از جرائم و هرگونه نا امنی از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دستگیری سارق سیم برق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، اظهار کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری سارق سابقه‌دار در باغملک

سرهنگ حسین کشفی جانشین فرماندهی انتظامی باغملک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی و مغازه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پاسگاه منگشت با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی سارق را با ۱۸۰ متر کابل سرقتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق سابقه سرقت از مغازه دارد، ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده متهم به سرقت کابل مخابرات و مغازه در شهرستان اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران انتظامی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح در سطح شهرستان که برگرفته از مطالبات عمومی بود، انواع قاچاق کالای خانگی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، ۷۸ فقره سرقت که ۳ فقره سرقت آن مسلحانه، ۳ فقره سرقت به عنف و ۷۲ فقره سرقت عادی، ۱۸ گرم انواع مواد مخدر، ۶ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

او گفت: در این طرح تعداد ۳۱ سارق، ۴ قاچاقچی کالا، ۷ معتاد متجاهر، ۳ خرده فروش مواد مخدر (جمعا ۴۵ نفر) دستگیر و همچنین تعداد ۱۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه متهمان توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار