تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۴۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشکسوت ورزش :
فوتبال خوزستان از تیم فولاد حمایت‌ کند
 پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه صحبت کردن در خصوص قهرمانی فولاد اکنون بسیار زود است و فشار و استرس تیم را بیشتر می‌کند گفت: انتظار می رود فوتبال خوزستان از تیم فولاد حمایت کند.

لفته حمیدی با انتقاد از فشاری که بی جهت از سوی برخی افراد بر روی تیم فولاد برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد می‌شود اظهار داشت: تیم فولاد خود انتظارها را بالا برده در حالی که تکرار نتایج فصل قبل هم برای این تیم فوق‌العاده خواهد بود. 

وی افزود: معتقدم فوتبال خوزستان باید از تیم فولاد حمایت کند تا همچون فصل قبل نتیجه خوبی کسب کند. فولاد نیاز به حمایت دارد و پیشکسوتان، رسانه‌ها و هواداران باید این امر را به بهترین شکل انجام دهند. قطعا با حضور آقای نکونام و کادرفنی جوان که سابقه فوتبالی‌شان مشخص است، این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ارزش یک امتیاز مقابل سپاهان آخر فصل مشخص می شود

وی با بیان اینکه فولاد خوزستان در ۱۰ هفته اخیر نتایج قابل قبولی گرفته است افزود: این تیم در هفته گذشته، مساوی با ارزشی مقابل سپاهان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کسب کرد و قطعا ارزش این یک امتیاز را آخر فصل متوجه می‌شویم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان در این فصل هزینه های بسیاری انجام داده و نگاهی به نفرات این تیم، بیانگر این موضوع است گفت: آنها به غیر از ۱۱ بازیکن داخل زمین، یک تیم کامل روی نیمکت دارند.

عده ای به صراحت می گویند فولاد باید قهرمان شود

حمیدی که سابقه بازی در تیم های مختلف خوزستان را دارد افزود: بعضا شنیده می شود که عده ای می‌گویند فولاد حتما باید قهرمان لیگ شود. معلوم نیست این افراد چه اهدافی را دنبال می‌کنند، این صحبت‌ها تنها استرس و فشار را روی تیم بیش‌تر می‌کند؛ آن هم تیمی که میانگین سنی نسبتا پایینی دارد. 

وی گفت: صحیح نیست که در هفته دهم مسابقات بگوییم که مقام دومی برای فولاد قابل قبول نیست در حالی که اگر فصل قبل تیم فولاد به حضور در نیمه بالای جدول اکتفا می‌کرد، این افراد امسال طلب قهرمانی نمی‌کردند. فکر می‌کنم اگر فولاد بتواند سهمیه آسیایی فصل قبل را تکرار کند، گام بسیار بلندی را برداشته است. به هرحال این تیم و بازیکنان باید قدر خودشان را بدانند و قطعا با تلاش به هدفشان که شادی مردم خوزستان و هواداران بیشمار فولاد است، برسند.

بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان ادامه داد: عده ای گذشته را فراموش نکرده و به یاد دارند چه اتفاقاتی در زمان حضورشان در فولاد و فوتبال خوزستان افتاد و چه نتایجی کسب کردند و یا سرانجام تیم‌های دیگری که این دوستان هدایت آن را برعهده داشتند به کجا رسید و از همه مهمتر در این چند فصل چرا تیمی به آن‌ها نمی‌دهند تا به قول خودشان آن را قهرمان کنند.

وی گفت: بهتر است که این دوستان به جای ایجاد حاشیه برای تیم فولاد، سرشان به کار خودشان باشد و بدانند که هواداران آگاه هستند و با این صحبت‌ها از تیم محبوبشان دست نمی‌کشند و از همه مهمتر نمی خواهند سرنوشت تیمشان به دست اینگونه افراد برسد.

نتایج تیم ها در لیگ امسال به هم نزدیک است

حمیدی در پایان گفت: لیگ امسال فوق العاده نزدیک و فشرده است و تعداد تساوی‌های زیاد تیم‌ها نیز گویای این موضوع است. پرسپولیس در هشت بازی، ۶ مساوی کسب کرده و این نتایج ثابت می‌کند که لیگ امسال خیلی سخت است اما در مجموع من استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر را شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانم.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار