تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۱۴۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار هکتار از اراضی ملی در گتوند رفع تصرف شد
  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: بیش از چهار هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی تصرف شده در پلاک ۴۹ بخش پنج موسوم به جنت مکان در بخش مرکزی گتوند خلع ید شد.

سجاد خدادادی افزود: این اراضی در راستای مصوبه شورای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند با حضور نیروها و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با یکدستگاه لودر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی بیس از ۱۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: این اراضی سال گذشته نیز از سوی این فرد متخلف تصرف و خلع ید شده بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند، ادارات و دستگاه های اجرایی در خلع ید اراضی ملی منابع طبیعی، از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، هشتم دیماه نیز هفت هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در بخش مرکزی، ۲۶ آذرماه سه هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی در مجاورت شهرک مسکونی سدگتوند علیا و ۱۸ آذرماه ۲۰ هکتار از اراضی ملی پلاک ۱۷ بخش پنج ثبتی به نام علی روشن در بخش مرکزی با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند رفع تصرف شد.

 ۵۴ هزار هکتار منابع طبیعی شامل مراتع، بیشه‌زارها و جنگل‌های دست کاشت در شهرستان گتوند وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار