تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۱۴۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام پذیرفتگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور خوزستان
 ثبت‌نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۲۹ دی ادامه دارد.

علیرضا اقبالی، رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: ثبت نام پذیرفتگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام پذیرفته شدگان از ۲۳ دی آغاز شده و تا پایان روز ۲۹ دی ادامه دارد، گفت: پذیرفته شدگان این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت سازمان گلستان، مراحل نهایی ثبت‌نام خود را برای ترم بهمن انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به این که این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه فعالیت های آموزشی اعم از برگزاری کلاس ها و امتحانات را به صورت مجازی برگزار کرده است، ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا همچنان در حالت خطر است همه کلاس ها و امتحانات این دانشگاه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی در خصوص تسهیلات دانشجویی نیز افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای تامین هزینه های دانشجویی و خرید لوازم الکترونیکی همانند، تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و... از کالا کارت دانشجویی استفاده کنند.

اقبالی در پایان تصریح کرد: دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گلستان مراجعه کرده یا از طریق سایت دانشگاه پیام نور ابهامات خود در خصوص ثبت نام را رفع کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان همچنین آخرین مهلت بخشودگی بدهی و سنوات دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن که تحصیل را رها کرده و اکنون متقاضی بازگشت به تحصیل هستند را ۳۰ دی ماه امسال اعلام کرد.

وی با اعلام این خبر که این مهلت تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: از اوایل امسال تقاضاهای بسیاری از سوی دانشجویانی که به هر دلیلی تحصیل را رها کرده اند، دریافت شد مبنی بر اینکه امکان بازگشت به تحصیل برای آنها فراهم شود.

وی گفت: دانشجویانی که به تحصیل بازگردند مانند سایر دانشجویان از تمام تسهیلات کالا کارت و وام های دانشجویی برخوردار خواهند بود و از این نظر هیچ گونه تفاوتی بین دانشجویان وجود نخواهد داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار