تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۰۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ازدواج دختران تحت پوشش کمیته امداد در خرمشهر تسهیل می‌شود
 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر با اشاره به اهدا ۶۳ سرویس جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت:طرح کوثر برای کمک به ازدواج جوانان و تامین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد خرمشهر برگزار می‌شود.

علی ناصرزاده اظهار داشت:63 فقره جهیزیه به ارزش چهار میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: جهیزیه های اهدایی شامل هفت قلم کالا از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، لباسشویی، جاروبرقی و اتو است که با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) به نوعروسان اهدا شد.

این مقام مسئول گفت: در ماه جاری با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسمی در روستای جدیده خرمشهر اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: در این راستا به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کارگاه‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی به طرح کوثر برای کمک به ازدواج جوانان و تامین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به سخت بودن شرایط اقتصادی در حال حاضر، خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #0618877 از طریق تلفن همراه بخشی از هزینه ازدواج یا تامین جهیزیه زوج‌های جوان را تقبل کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار