تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۱۴۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت‌مسجدسلیمان می‌تواند فراتر از انتظارات ظاهر شود/ پشتیبان کادرفنی هستیم
  عضو جدید هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اگر از تیم حمایت همه جانبه شود، فراتر از انتظارها ظاهر خواهد شد.

بیژن دانش درباره تغییر و تحول در هیات مدیره نفت، اظهارکرد: یک تصمیم سازمانی در مجموعه مناطق نفت خیز جنوب گرفته شد و طبیعی است که برای تضعیف مجموعه نفت مسجدسلیمان، شایعاتی به راه انداخته شود ولی این تیم پر هوادار راه خود را می‌رود.

وی در ادامه نیز با بیان این‌که مجتبی حسینی از لحاظ قابلیت‌های فنی و مسائل اخلاقی در فوتبال، زبانزد و مورد  حمایت ما است، گفت: بازیکنان نیز زحمت زیادی می‌کشند و متوجه هستیم که فشار زیادی را متحمل هستند. در این شرایط مجموعه هیات مدیره قدردان زحمات همه اعضای اجرایی و فنی است‌. به نظر من اگر از این تیم حمایت همه جانبه شود، فراتر از انتظارها ظاهر خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به انتقاداتی که در فضای مجازی از مدیران این باشگاه می‌شود، عنوان کرد: عزیزان باید به امکانات ما نگاه کنند. زیرساخت‌های شهر مشکل دارد و تا شهرهای بزرگ و با امکانات است کمتر بازیکنی به این شهر می‌آید.

وی درباره وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: مشکلات اقتصادی در کشور ما وجود دارد و تنها مختص باشگاه نفت مسجدسلیمان نیست. با این‌ حال به لطف عوامل باشگاه و همکاران و همچنین هیات مدیره، مشکلات حل خواهد شد.

دانش بیان کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد روزهای خوبی را برای هواداران نفت رقم بزنیم و انتظار می رود در ادامه نیز از این تیم مردمی حمایت بیشتری صورت بگیرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار