تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۳۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم تسریع در صدور سند و برخورد با تخلفات ساختمانی در حمیدیه
فرماندار حمیدیه بر رسیدگی به تخلفات مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حمیدیه و تسریع در صدور سند برای منازل شهری و روستایی تاکید کرد.
 شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به برگزاری کارگروه ویژه هماهنگی و برخورد موثر و فوری با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گفت: باید حریم و بستر جدید رودخانه از سوی سازمان آب و برق خوزستان تعیین شود.

او افزود: امور آب منطقه مرکز و جنوب غرب با هماهنگی بخشداران شهرستان باید نسبت به شناسایی و تعیین حریم و بستر رودخانه کرخه در محدوده شهرستان حمیدیه اقدام و گزارش را به صورت مکتوب ابلاغ کنند.

هاشمی با بیان اینکه مقرر شد سازمان آب و برق خوزستان نسبت به لایروبی و تثبت دیواره رودخانه کرخه در نقاط آسیب پذیر و خطر در محدوده مناطق مسکونی اقدامات لازم را به عمل آورد، اظهار داشت:  به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در صدور سند منازل مسکونی شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد که براساس آن اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به استقرار نماینده در شهرستان حمیدیه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: ضمنا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پیگیری و همکاری لازم جهت استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک به عمل خواهد آورد و شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حمیدیه ضمن شناسایی محلات و روستا‌های فاقد سند مسکونی، نسبت به سنددار کردن منازل مسکونی اقدام می‌کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار