تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۱۳۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عزل و نصب سریع مدیران دستگاه‌های اجرایی غیرطبیعی است
حجت الاسلام موسوی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ایذه، عزل و نصب سریع مدیران دستگاه‌های اجرایی را غیرطبیعی عنوان کرد.

   حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه ایذه با انتقاد از روند عزل و نصب مدیران در این شهرستان گفت: عزل و نصب مدیران و مسئولان یک امر طبیعی است، اما سرعت انجام و به وقوع پیوستن آن طبیعی نیست.

او با بیان اینکه ایذه در سال‌های اخیر به صورت میانگین هر سال یک فرماندار را تجربه کرده است، افزود: دولت باید به مدیرانی که در این منصب قرار می‌گیرند فرصت بیشتری دهد تا برنامه‌های خود را انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: در سال‌های اخیر زمانی که فرمانداران ایذه به یک شناخت نسبی از شهرستان رسیدند و برنامه‌های مدنظر خود را آغاز کردند، شاهد تغییر در این پست بودیم.

فیصل مزرعه رئیس دادگستری ایذه نیز با بیان اینکه در ۷ سال گذشته ۷ فرماندار در شهرستان فعالیت کرده‌اند، تصریح کرد: این تغییرات پیاپی جای سوال دارد، از استانداری خوزستان انتظار داریم زمان بیشتری به فرمانداران دهد تا در سایه ثبات مدیریتی شاهد پیشرفت این شهرستان باشیم.

او با اشاره به اینکه برای توسعه شهرستان ایذه، فرماندار چند سال زمان نیاز دارد تا کار‌های مد نظر خود را انجام دهد نه مانند فرماندار تودیع شده که تا بر امور شهرستان اشراف پیدا کرد از کار برکنار شد، ادامه داد: عملکرد حسین لامی زاده در دوران مسئولیت در منصب فرمانداری قابل تقدیر است، چراکه در این دوره شاهد برگزاری سالم‌ترین انتخابات تاریخ ایذه بودیم که نشان از قابلیت‌های او دارد.

ثبات مدیریتی لازمه پیشرفت است

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان نیز در این آئین با بیان اینکه ما نیز اعتقاد داریم ثبات مدیریتی یکی از لازمه‌های پیشرفت است، گفت: در این دوره با توجه به پایان دوره خدمت لامی زاده، نسبت به تغییر در پست فرمانداری ایذه اقدام شد، او در دوره خدمتش در ایذه برای پیشرفت این شهرستان بسیار تلاش کرد و حتی در دوره بیماری همسر مرحومش، همه تلاشش را برای شهرستان معطوف کرده بود.

او افزود: ما پارسال و پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتیم یک گزینه خوب را برای برگزاری این انتخابات در ایذه انتخاب کنیم، کسی که تجربه کافی داشته و اهل تعامل باشد، چون با توجه به سابقه برگزاری انتخابات، چالش‌هایی در شهرستان وجود داشت و از اهمیت خاصی برخورد بود.

حسین زاده ادامه داد: می‌دانستیم که لامی زاده در سال‌های پایانی خدمت خود قرار دارد، اما به حضور او در ایذه نیاز داشتیم، زمانیکه موضوع را با او در میان گذاشتیم با توجه به سمت او در مرکز استان از این موضوع استقبال و برای خدمت اعلام آمادگی کرد، ضمن اینکه برای جانشینی لامی زاده به دنبال گزینه‌ای بودیم که آشنایی کافی و سابقه کار در منطقه را داشته باشد و در حوزه توسعه و کار‌های عمرانی نیز سابقه خوبی داشته باشد، برای این منظور با نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز تعامل شد و در نهایت نبوتی به عنوان فرماندار ایذه انتخاب شد.

حسین زاده ویژگی بارز نبوتی را تدین او دانست و اظهار داشت: امیدواریم تقوای نبوتی در کنار تجربه‌اش در حوزه کار‌های عمرانی به توسعه این شهرستان کمک کند.

به دنبال حاشیه‌ها نخواهم رفت

نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه نیز در آیین معارفه خود بیان کرد: هر فرمانداری به دنبال اجرای برنامه‌های دولت در محل خدمت خود خواهد بود، ما برای اجرای کار‌های خود روی قانونمندی، مردم‌داری، علم مداری و استفاده از ظرفیت‌های انسانی تمرکز خواهیم کرد.

او افزود: همه تلاش خود را برای توسعه ایذه به کار خواهم گرفت، از حواشی دوری خواهم کرد و با تلاش خود و همکاری بین مسئولان شهرستان و تعامل سازنده و دو طرفه با نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، برای تعالی ایذه تلاش خواهیم کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار