تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۱۳۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی میز خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در بخش دارخوین
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان با برپایی میز خدمت در بخش دارخوین، دیدار چهره به چهره با اهالی این بخش داشتند و به مشکلات آنها رسیدگی کردند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به برپایی میز خدمت در بخش دارخوین در تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای سال ۹۹ تاکنون گفت: خدمات مختلفی در زمینه مسکن، اشتغال، توانمندسازی نیازمندان، توزیع سبد موادغذایی و... به مددجویان این بخش ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در زمینه مسکن از ابتدای امسال افزود: طی این مدت ۱۷ واحد مسکونی احداث شده است، همچنین بازسازی و تعمیر ۱۵ باب منزل مددجویان نیز صورت گرفت، البته برنامه ریزی برای احداث، بهسازی و تعمیر تعداد دیگری منزل مسکونی تا پایان امسال نیز در دستورکار است و تلاش می‌کنیم در ماه‌های باقیمانده این اقدامات انجام شود.

شیبه اعطای ۱۴ فقره اشتغال و خودکفایی، اهدای ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، اهدای ۱۰ دستگاه کولر گازی، اهدای ۱۰۰ قلم کالای خانگی شامل؛ یخچال، اجاق گاز، پتو و سرویس غذاخوری، توزیع ۵۰۰ سبد غذایی، اهدای ۶۶ عدد کارت هدیه ۳۰۰ تومانی، اعطای ۷ فقره وام کارگشایی و پرداخت ۵۵ فقره هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان را از دیگر خدماتی عنوان کرد که در مدت مذکور به مددجویان ساکن بخش دارخوین از توابع شهرستان شادگان ارائه شده است.
:
:
:
آخرین اخبار