تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ششمین فرماندار دولت تدبیر در ایذه معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه ششمین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان ایذه برگزار شد.
 مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه عصر امروز با حضور علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی و ناظم ثبوتی مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه شهرستان ایذه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حسن نبوتی رسما به عنوان سرپرست فرمانداری ایذه منصوب شد.

 

برگزاری بی حاشیه‌ترین انتخابات تاریخ ایذه در دوره جاری

حسین لامی‌زاده فرماندار شهرستان ایذه در این مراسم با اشاره به مشکلات قبلی اجتماعی در شهرستان ایذه اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان ایذه جز تقسیم‌بندی در کشور به‌عنوان شهر و منطقه قرمز معرفی شد و همچنان مشکلات ویژه خود را داشته است، در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و اعتراضات مربوط به مساله بنزین، با تلاش و درایت شورای تامین شاهد جوی آرام و بی‌حاشیه بود.

وی افزود: آرامشی که اینک در شهرستان ایذه وجود دارد ناشی از اعتماد و همکاری با مردم است و مردم نشان داده‌اند که اگر مسئولان را با صداقت و دلسوزی در کنار خود داشته باشند همراه آنها خواهند بود.

فرماندار شهرستان ایذه با تاکید بر وجود منابع انسانی و طبیعی بسیار قوی در شهرستان ایذه بیان کرد: با داشتن یک نگاه نسبت به این ظرفیت‌ها و پای کار آوردن بخش خصوصی می‌توان به توسعه شهرستان ایذه امیدوار بود.

بی‌ثباتی مدیریتی در ایذه یک فاجعه است

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه شهرستان ایذه نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه تمام پست‌ها امانت هستند و نباید به آن دل بستگی داشت اظهار کرد: عالم ما عالم اعتبار و عبرت گرفتن است ولی متاسفانه عبرت گیرندگان ما کم هستند.

وی افزود: وقوع عزل و نصب مدیران و مسئولان یک امر طبیعی است اما سرعت انجام و به وقوع پیوستن آن غیر طبیعی است و عمل غیر طبیعی نیز از انسان غیر طبیعی بروز می‌دهد.

امام جمعه شهرستان ایذه با انتقاد از بی ثباتی در مدیریت‌ها در شهرستان ایذه اضافه کرد: در طول چند سال اخیر به صورت میانگین در شهرستان ایذه هر سال یک فرماندار را تجربه کرده‌ایم و لازم است دولت کمی بیشتر به مدیرانی که در این منصب قرار می‌گیرند فرصت کار کردن و اجرای برنامه دهد، زیرا در زمانی که فرماندار در این شهرستان به یک شناخت رسید و طرح و برنامه‌ریزی خود را آغاز کرده است جای خود را به دیگری داد.

موسوی اضافه کرد: کسی که در مدیریت زیر پایش خیس باشد همیشه در فکر رفتن است و روی کار متمرکز نمی‌شود، فرماندار باید ثبات داشته باشد و این بی ثباتی در مدیریت‌های شهرستان یک فاجعه است. وحدت بدون داشتن همدلی و کوشش برای خدمت کردن میسر نخواهد بود.

ثبات مدیریت جز اصول علوم مختلف است

علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استاندار خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ثبات مدیریت جز اصول علوم مختلف است و فرماندار ایذه بر اساس تجربیات و توانایی‌هایی که داشت برای مدیریت انتخابات در ایذه به این پست منصوب شده بود.

وی افزود: با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های حسین لامی‌زاده در ادامه راه که به بازنشستگی وی ختم می‌شود در قالب دیگر بخش‌های استان از این نیرو  بهره خواهیم برد و فرماندار جدید نیز با توجه به تجربه در امور عمرانی و توسعه و با هماهنگی و نظر مساعد نماینده مردم شهرستان در مجلس منصوب شد.

استاندار زیر بار نمایندگان مجلس نرود

سعادت سواری رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایذه نیز در این مراسم اظهار کرد: در زمان پس از انتخابات و با توجه به تصمیم فرماندار شهرستان برای کناره‌گیری از کار باید با وی موافقت می‌شد نه اینکه وی را برای ادامه را نگه داشته و در این شرایط به بهانه بازنشستگی از پست خود کنار گذاشته شود.

وی افزود: نگاه انتصاب مدیران نباید به سمت مجلس برود و رعایت اصل تفکیک قوا از ملزوماتی است که باید رعایت شود و از استاندار انتظار داریم بر اصول خود باقی مانده و زیر بار این رفتارها نرود.

 نه حاشیه‌سازی می‌کنیم و نه به دنبال حاشیه‌ها خواهیم رفت

حسن نبوتی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ایذه نیز در این مراسم اظهار کرد: هر فرماندار به دنبال اجرای برنامه‌های دولت در شهرستان خود خواهد بود و ما نیز برای اجرای کارهای خود بر چند رویکر استوار هستیم.

وی افزود: قانون مندی، مردم‌داری، علم مداری و استفاده از ظرفیت‌های انسانی جز امور کار و رویکردهای ما در شهرستان ایذه خواهد بود و با تلاش‌های خود و استفاده از تمام صنوف و یدون حاشیه و داشتن نگاه هم‌افزایی بین 3 قوه در شهرستان و تعامل سازنده و دو طرفه با نماینده شهرستان در مجلس تلاش خواهیم کرد.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ایذه در پایان تاکید کرد: تلاش خود را به کار گرفته و نه حاشیه‌سازی می‌کنیم و نه به دنبال حاشیه‌ها خواهیم رفت.

به گزارش فارس،از ابتدای کار دولت تدبیر و امید تاکنون؛ جهانبخش قلاوند، آقاجان علیخانی‌پور، محسن بیرانوند، مصطفی سمالی و حسین لامی‌زاده به عنوان فرماندار تودیع و معارفه شده‌اند و امروز نیز حسن نبوتی به عنوان فرماندار جدید شهرستان و ششمین فرماندار دولت تدبیر و امید در ایذه منصوب شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار