تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۱۳۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان در لالی
جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان به تشریح اقدامات این قرارگاه در روستاهای لالی پرداخت.
  سرگرد مصطفی مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان، ظهر امروز در خصوص پروژه‌های جدید افتتاح شده در شهرستان لالی اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی برا محرومیت زدایی از مناطق مختلف کشور، در بخش حتی لالی برنامه‌های متنوع اشتغال زایی، تعلیم و تربیت، حوزه سلامت و پروژه های عمرانی اجرا شده است.

وی افزود: در همین راستا در این دهستان اقدام به راه‌اندازی و تجهیز یک باب کارگاه اشتغال‌زایی برای دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی این بخش افتتاح شد که جهت امور خیاطی و قالیبافی بوده است‌.

وی افزود: در فاز بعدی کار حداقل ۴۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند این منطقه توزیع شد. همچنین برای بیماران معلول جسمی و حرکتی ۶ عدد ویلچر تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مجدی‌نسب گفت: همچنین مصوب گردید که چنانچه دولت ابراز تمایل کند این قرارگاه در ‌کار ایجاد مسیرهای دسترسی و احداث دو پل همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته در حدود ۲۰ پروژه در موضوعات مختلف چون پروژه‌های عظیم آبرسانی در این منطقه توسط قرارگاه  و با کمک خیرین و نیروهای جهادی اجرایی شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان بیان کرد: کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستای تل حاج علی نیز امروز انجام شد که پروژه بسیار مهمی با طول خط لوله ۳ کیلومتر با یک مخزن ۵۰ هزار لیتری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار