تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۱۳۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی‌مسئولیتی شهرداری کوت‌عبدالله و اهواز در نگهداری پل ششم کارون / تصاویر
پل ششم یا پل فولاد اهواز که منطقه اکباتان و گلستان را به سمت جاده کوت عبدالله وصل می کند از منظر تردد و از جهت اینکه آخرین پل شهر اهواز در قسمت جنوبی آن است اهمیت ویژه ای دارد.
بی‌مسئولیتی شهرداری کوت‌عبدالله و اهواز در نگهداری پل ششم کارون + تصاویر
اهواز تنها کلانشهر ایران است که توسط بزرگترین رودخانه ایران به دو قسمت تبدیل شده است و جمعیت آن در دو بخش شرقی و غربی رودخانه کارون قرار دارند.

به همین دلیل پل‌ها در شهر اهواز اهمیت ویژه برای تردد و انجام کارهای روزمره مردم دارد. در این شهر هر هشت پل اصلی دو طرف کارون را به هم وصل می‌کنند که هر کدام به دلیل موقعیت جغرافیایی خود کاربرد و اهمیت خاص خود را دارد.

پل ششم یا پل فولاد اهواز که منطقه اکباتان و گلستان را به سمت جاده کوت عبدالله وصل می‌کند از منظر تردد و از جهت اینکه آخرین پل شهر اهواز در قسمت جنوبی آن است اهمیت ویژه‌ای دارد. این پروژه توسط شرکت فولاد خوزستان و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در حدود 7 سال قبل احداث شد اما به دلیل عدم نگه داشت و مراقبت آن توسط شهرداری اهواز متاسفانه در حال حاضر روز خوشی ندارد.اگر شما از این پر تردد کنید از دست‌اندازها و وضعیت نامناسب آسفالت و همچنین آیلند و روشنایی بسیار بد آن تعجب خواهید کرد.

احتمالاً عدم تعیین دقیق محدوده شهر اهواز و شهر کوت عبدالله که کاملاً به هم چسبیده هستند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اینجا نیز عامل اصلی مشکل باشد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار