تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۱۳۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی دبیرستان‌های شبانه‌روزی دهستان هتی لالی
 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: این قرارگاه در دهستان هتی لالی کارگاه اشتغال‌زایی دبیرستان‌های شبانه‌روزی را تجهیز و افتتاح کرده است.

 مصطفی مجدی نسب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در خصوص افتتاح پروژه‌های شهرستان لالی، اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت از مناطق محروم در سراسر کشور به خصوص استان خوزستان، این قرارگاه در دهستان هتی لالی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع اشتغال‌زایی، تعلیم و تربیتی، فرهنگی، حوزه سلامت و پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی کرده است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در این دهستان یک باب کارگاه اشتغال‌زایی دبیرستان‌های شبانه‌روزی را که دانش آموزان آن مربوط به این دهستان محروم هستند، تجهیز کرده و با حضور مسئولان شهرستان و استانی آن را افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این مدرسه کارگاه‌های خیاطی و قالی‌بافی دارد، بیان کرد: همچنین این قرارگاه در فاز بعدی بسته‌های آموزشی به میزان حداقل ۴۰۰ بسته آموزشی را در میان دانش آموزان نیازمند توزیع کرده است.

مجدی نسب از شناسایی افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی در این دهستان خبر داد و افزود: این قرارگاه برای این افراد، ۶ عدد ویلچر را تهیه کرد و آنها را در اختیار افراد نیازمند قرار داد.

وی ادامه داد: در این قرارگاه مصوب شده است که برای آسان‌سازی تردد مسیرهای ارتباطی که دولت اقدام به شروع طراحی‌ها برای دو باب پل در منطقه سلطان‌آباد و آر پناه آمادگی کرده است، این قرارگاه نیز آمادگی را دارد که هر چه سریع‌تر با کمک مسئولان این پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان یادآور شد: این قرارگاه در سه سال گذشته حداقل ۲۰ پروژه عمرانی را در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی، ترمیم خانه عالم، احداث پل روستایی، پروژه‌های آب‌رسانی در دهستان‌های لالی انجام داده است.

مجدی نسب با تأکید بر اینکه بالغ‌بر ۲۰ روستا در شهرستان لالی تاکنون از نعمت آب برخوردار شده‌اند، خبر داد: پروژه آب‌رسانی به طلای خواجعلی که یک پروژه بسیار مهم و حیاتی برای مردم است، با کمک خیران و گروه‌های جهادی کلنگ زنی شده است و تا پایان امسال این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: طول پروژه خط لوله آن سه کیلومتر است و یک مخزن ۵۰ هزار لیتری نیز برای این پروژه در نظر گرفته شد و در این مدت نصب شده و خط لوله نیز در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار