تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند ساخت‌وساز در مسجدسلیمان به خوبی پیش می‌رود
 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: روند ساخت‌وساز در هر دو شهرک ۵۰۰ واحدی مسجدسلیمان که از نفت تحویل گرفته بودیم، به خوبی جلو می‌رود.

 علیرضا تابش ظهر امروز در بازدید از شهرک امام رضا و ولی‌عصر شهرستان مسجدسلیمان، در جمع خبرنگاران درباره روند پیشرفت این دو پروژه اظهار کرد: روند ساخت‌وساز در هر دو شهرک ۵۰۰ واحدی که از نفت تحویل گرفته شد، به خوبی جلو می‌رود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد: بخشی از این پروژه یعنی حدود ۲۷۰ واحد تا عید نوروز تمام می‌شود و برای تحویل به مردم، به فرماندار این شهرستان تحویل داده خواهد شد و سایر واحدها نیز تا اردیبهشت سال آینده تحویل داده می‌شوند.

وی درباره وضعیت شهرک امام رضا بیان کرد: بنیاد مسکن استان خوزستان در این شهرک به خوبی در حال فعالیت است و حدود ۵۰۰ واحد با محوطه‌سازی همراه با تأمین آب و برق با کمک فرمانداری و اعتبارات ما به مردم تحویل خواهد شد.

تابش تصریح کرد: کاری که در این بین انجام شد، ایده شهرک‌سازی و تأمین اعتبار همزمان با هم بود؛ روند ساخت‌وساز در مسجدسلیمان را برای صاحبان خانه‌های سیل‌زده، صاحبان خانه‌هایی که روی زمین‌های نفت‌خیز احداث شده‌اند و ساکنان بافت فرسوده است، خوب می بی نم.

وی درباره مطالبات از نفت تأکید کرد: همزمان با هم در حال فعالیت و جلو بردن کار هستیم و امید است که پس از پایان این پروژه‌ها، واحدهای دیگری که در نزدیکی اسکله هستند، تعیین تکلیف شوند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار