تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۱۳۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور عکاس خوزستانی در نمایشگاه گروهی عکس «فلانور»
  عکاس خوزستانی در نمایشگاه گروهی فلانور حضور دارد.

این نمایشگاه که در گالری نگاه و به همت نازلی عباسی (عکاس و پژوهشگر) گردآوری شده، شامل ۳۱ قاب عکس سیاه و سفید است که به مفهوم فلانور در عکاسی و ژانر عکاسی خیابانی می‌پردازد.

  فلانور یا به تعبیری پرسه‌زن مفهومی است که از زبان فرانسه به عاریت گرفته شده و شارل بودلر و دیگر اندیشمندان آن را به مفهوم مهمی در مدرنیته بدل کرده‌اند.

در این نمایشگاه مواجهه ۲۷ عکاس با فضای شهری در قالب عکس سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده است. عکاسان حاضر در این نمایشگاه لزوما عکاس خیابانی نیستند اما به عنوان یک عکاس و در مقام یک فلانور مواجهه و مکاشفه خود از فضای شهری پیرامون خویش را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

عکاسان مدعو به نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

اسحاق آقایی، کاوه افرایی، جمشید بایرامی، بابک برزویه، جاوید تفضلی، امیرعلی جوادیان، مرضیه خرسند، سعید دستوری، مجید دوخته‌چی‌زاده، پرهام دیده‌ور، مهدی روحبخش، مسعود زنده‌روح کرمانی، مزدک سپانلو، مجید سعیدی، نادر سماواتی، آیین شاهرودی، افشین شاهرودی، محمدرضا شریف‌زاده، آیتای شکیبافر، سیف‌الله صمدیان، کیارنگ علایی، حسن غفاری، محمد فرنود، مهدی منعم، امین نظری (عکاس خوزستانی)، ساعد نیک‌ذات و آلفرد یعقوب‌زاده.

افتتاحیه: ۲۶ دی ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶ تا ۲۰.

اختتامیه : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹.

ساعات بازدید گالری: همه روز ۱۲ تا ۱۸ به جز دوشنبه.

بازدید از نمایشگاه و حضور در افتتاحیه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای عموم آزاد است.

نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، نبش لاجوردی، پلاک ۶۴، گالری نگاه.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار