تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۲۱۳۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان تامین شد
  استاندار خوزستان گفت: ۱۲ هزار تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان تاکنون تامین شده و برای توزیع بین دانش‌آموزان، در اختیار آموزش و پرورش این استان قرار گرفته است.

  غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تلاش دستگاه‌های مربوطه ایجاد عدالت آموزشی در تمامی مناطق مختلف استان است بیان کرد: برای استفاده دانش‌آموزان از آموزش مجازی در این شرایط سخت کرونایی، از تمامی ظرفیت‌ها از جمله شرکت‌ها برای تامین تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند استان استفاده شده است.

وی گفت: در کنار تامین این تعداد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خوزستان، تفاهم نامه تامین ۲۵ هزار تبلت بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز منعقد شده که به زودی تامین خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: تامین تبلت برای دانش‌آموزان استثنایی خوزستان نیز در دستور کار استانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در مورد کمبود نیروی آموزشی و خرید خدمات هم تصمیماتی گرفته شده تا برای جوانان خوزستان ایجاد اشتغال شود و نیروی معلم مورد نیاز نیز برای کلاس‌های درس استان تامین شود.

نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور به مناسبت بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در نشست امروز از شهرستان‌های برتر در بخش شورای آموزش و پرورش تجلیل شد.

۲۴ تا ۳۰ دی به عنوان هفته شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار