تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۳۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی ویژگی های حضرت زهرا (س) نیاز ضروری جامعه است
 رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به لزوم معرفی هرچه بیشتر ویژگی های حضرت زهرا (س) برای نسل نوجوان و جوان گفت: مراسم ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س) در این شهرستان با هدف معرفی هرچه بیشتر سیره و روش زندگی ایشان برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید علیپور افزود: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است.

وی اظهار داشت: نسل امروز جامعه نیازمند خوراک فرهنگی و معرفی الگوهای برتر است و امروز مهمترین وظیفه ما معرفی الگوهای برتر به نسل جدید است.

وی افزود:زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی وظیفه ای عمومی است و باید در قالب برنامه های مهم فرهنگی این فرهنگ بیش از پیش در جامعه نهادینه گردد.

حجت الاسلام علیپور گفت: از ظرفیت مبلغان در این راستا استفاده بیشتری خواهد شد ضمن اینکه مسوولان شهرستان اندیمشک با رویکرد خوبی برای تقویت برنامه های فرهنگی همت می کنند.

وی افزود: سه شب مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) با حضور گسترده تشکل‌های دینی، هیات مذهبی و اقشار مختلف مردم و مسئولین در شهرستان از جمعه به مدت سه شب برگزار می‌گردد.

وی با دعوت از عموم مردم خداجوی شهرستان برای حضور در مراسم این ایام گفت: برگزاری مراسم محوری با حضور مداحان و سخنرانان برجسته نیز روز یکشنبه صبح در محل مقبره شهدای گمنام و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار