تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۱۳۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل تعاونی مسکن شهرداری دزفول بعد از ۱۶ سال برطرف شد
 رییس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به پیگیری‌های زیاد صورت گرفته برای رفع مشکل اعضای شرکت تعاونی مسکن شهرداری این شهر گفت: این مشکل در نهایت بعد از ۱۶ سال برطرف شد.

سید مصطفی عظیمی‌فر افزود: با توجه به تورم سال‌های اخیر و فوت شدن تعدادی از کارکنان شهرداری در سال‌های گذشته، ورثه با مشکلات متعددی روبرو بودند که شورای اسلامی شهر دزفول برای رفع مشکل تعاونی مسکن شهرداری و اعضای آن، جلسات مختلفی برگزار و درنهایت این مشکل را بعد از 16 سال برطرف کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های نماینده مردم دزفول در مجلس برای رفع این مشکل بیان کرد: تسهیل در امور شهر و شهروندان مهمترین وظیفه شورا است و اعضای آن نیز تمام تلاش خود را در این مسیر بکار خواهند گرفت.

نائب رئیس تعاونی مسکن کارکنان شهرداری دزفول نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سال ۸۳ زمینی واقع در انتهای شرقی خیابان شریعتی و دارالمومنین برای اعضای تعاونی که پرسنل شهرداری بودند تهیه و تقسیم شد.

علیرضا اسدی ذاکر افزود: متاسفانه اختلاف بین مالک و شهرداری درخصوص متراژ کلی زمین پیش آمد که تا حدود سه سال پیش و با پیگیری‌های انجام شده، شرکت تعاونی مسکن برای رفع مشکل چندین ساله ورود کرد که درنهایت مقرر شد نظریه شهرداری ملاک عمل قرار گیرد. 

 وی با بیان اینکه قرار بود این زمین بین اعضای تعاونی مسکن تقسیم شود، ادامه داد: شرکت تعاونی از سه سال پیش اقداماتی برای مصالحه انجام داده که خوشبختانه با مساعدت خاص نماینده و فرماندار و همچنین رییس و برخی اعضای شورای شهر، مصوبه ۴۵ درصد سهم تعاونی از زمین‌های ذکر شده تایید و برای اجرا به شهرداری ارسال شد.

  اسدی ذاکر اظهارداشت: زمانی که زمین قطعه بندی شده بود قرار بود به هر عضو شرکت ۱۵۲ مترمربع زمین برسد و با این مصوبه حدود ۱۳۰ مترمربع خواهد شد.   

 وی با اشاره به اینکه هنوز مصالحه کامل نشده و پیگیری‌ها در شهرداری ادامه دارد، افزود: انتظار می‌رود شهردار دزفول همچون گذشته برای  باز شدن گره مشکل بیش از یکهزار خانوار توجه داشته باشد تا روند مصالحه تسریع یابد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار