تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۱۳۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد فرصت‌های شغلی در شادگان مستلزم همکاری بیشتر بانک‌ها است
  سرپرست فرمانداری شادگان همکاری بیشتر بانک‌های عامل در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان وام خود اشتغالی و مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید در شهرستان شادگان مستلزم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است.

امید صبری‌پور اظهار داشت: بانک‌ها بر اساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر با متقاضیان وام اشتغالزایی معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

وی با بیان اینکه میانگین شاخص بیکاری در شادگان می‌طلبد یک حرکت جهادی در راستای اشتغالزایی انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم گفت: سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان شادگان و استخدام اداری در سال جاری ۳۰۰ نفر بوده که تاکنون ۷۰ درصد این سهمیه محقق شده است. 

صبری پور بر لزوم تکمیل ظرفیت تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شادگان باید تلاش کنند تا تعهد اشتغال این شهرستان به صورت کامل محقق شود. 

سرپرست فرمانداری شادگان بیشترین کار آفرینی را در بخش روستایی و مشاغل خانگی اعلام کرد و افزود: در سال جاری برای تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی در زمینه مشاغل خانگی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد که سهم بسزایی را در اشتغالزایی خواهد داشت.

وی به ظرفیت‌های تالاب شادگان در راستای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری تالاب بین المللی شادگان و جذب گردشگر بیشتر رونق اشتغال در این شهرستان بخصوص روستاهای حاشیه تالاب را به همراه خواهد داشت.

صبری‌پور وجود ظرفیت مناسب در بخش کشاورزی بخصوص صنایع جانبی و بسته‌بندی خرما را یکی از مزیت‌های سرمایه ‌گذاری در این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های فراوان اقتصادی در شهرستان، رفع بیکاری جوانان به موضوع مهم تبدیل شده و شهرستان از این لحاظ وارد بحران بیکاری شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار