تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۱۳۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مراسم روز هوای پاک در اهواز
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: در آستانه روز هوای پاک دانش آموزان دوست دار محیط زیست به پاکسازی محیط و کاشت نهال پرداختند.
 صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز  با اشاره به برگزاری مراسم روز هوای پاک با حضور دانش آموزان دوست دار محیط زیست دبیرستان پاینده، وحدت و رئیس سازمان دانش آموزی، گفت: توجه دانش آموزان به عنصر محیط زیست به عنوان یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین بسیار مورد توجه است.

او با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و بستر زندگی سالم از جمله اولویت‌های تربیت زیستی است، افزود: امروز دانش آموزان به همراه مربیان خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به پاکسازی محیط ساحلی کیانپارس اهواز و کاشت نهال پرداختند.

نیسی گمراوی بیان کرد: نیاز به هوای پاک از حقوق اولیه انسان‌ها است و دخالت‌های بشر در محیط زیست باعث شده در شهر‌ها و کشور‌های مختلف از جمله کشور ما از جهت آلودگی هوا در رنج باشیم و تنها راه حل اثربخش احساس مسئولیت اجتماعی از سوی همه افراد جامعه  نسبت به محیط زیست است.

۲۹ دی ماه هر سال، روز هوای پاک تحت عناوین مختلف از جمله؛ روز بدون خودرو، روز بدون دود و ... در کشور‌های مختلف نامگذاری شده و اقدامات خاصی در این روز جهت تنویر افکار عمومی صورت گرفته است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار