تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۱۳۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری کارگاه استاندارد سازی و تعالی رفتار از سوی پلیس پیشگیری خوزستان
کارگاه آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار ویژه کارکنان پلیس پیشگیری خوزستان با حضور معاون هماهنگ کننده استان و روسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد.
  سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی خوزستان گفت: با هدف تعالی رفتار کارکنان کوپ، یگان‌های امداد و گشت‌های انتظامی در سطح استان و بنا بر برنامه‌ریزی‌های پلیس پیشگیری و معاونت آموزشی ناجا کارگاه آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار برگزار شد.

او افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی پلیس پیشگیری و معاونت آموزش استان تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان کوپ فرماندهی انتظامی استان فراخوان شدند و به مدت ۲ روز در این کلاس‌ها شرکت خواهند کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای توان رفتار‌های ارتباطی کارکنان با مردم و خانواده برای بهبود و اثر بخشی ماموریت‌ها است.

معاون هماهنگ کننده خوزستان بیان داشت: برقراری امنیت در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی پلیس است و داشتن اخلاق خوب و برخورد مناسب با مردم نقش بسزایی در موفقیت مأموریت‌های محوله و جلب رضایت مردم دارد.

دوره تربیت و تعالی رفتار کارکنان انتظامی خوزستان با حضور اساتید مطرح حوزه و دانشگاه به مدت ۲ روز در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجتمع فجر برگزار شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار