تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۱۳۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسانه‌های انقلابی باید مراقب تحریف و فضاسازی‌های دروغین دشمن باشند
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رسانه‌های پیشتاز و حزب‌الهی داخلی که نقش سرباز خط مقدم جبهه رسانه را دارند باید مراقب تحریف و فضاسازی دروغین دشمن باشند.
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اختتامیه جشنواره‌های بسیج رسانه‌ اظهار کرد: مهم‌ترین هنر امام خمینی که در دنیا حرکتی کم‌نظیر و بی‌نظیر بود و هم‌اکنون رهبر معظم انقلاب نیز آن را ادامه می‌دهد پای کار آوردن مردم بود.

وی افزود: این هنر همان مبنا و اولویت حرکت انقلاب اسلامی و ملت ما است. امام‌خمینی در یک جمله فرمودند که جانم فدای تک‌تک ملت ایران که با همین جمله ارادت خود را نسبت به تمام مردم نشان دادند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: این سخن امام خمینی باعث ایجاد یک اعتماد و ارتباط دوطرفه شد که برای ادامه راه کارساز و مؤثر واقع گردید که مردم از همه وجود خود، بی‌منت برای نظام و انقلاب هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس زمانی گره جنگ باز شد که بسیج که درواقع نماد و نشانه مردم است پای کار آمد که اگر این تدبیر امام راحل نبود قطعاً پیروز نمی‌شدیم و مجبور به وابسته شدن به نااهلان بودیم.

حسن شاهوارپور تصریح کرد: درحال حاضر هم با شیوع ویروس کرونا وضعیت به همین شکل است که هیچ‌کس در دنیا به فکر کمک کردن به ملت ما نیست و آن‌هایی که مدرن‌ترین امکانات را در اختیار دارند این روزها توانایی گره‌گشایی از مشکلات خود را ندارند.

وی بیان کرد: از دیگر تدابیر عالمانه و پایدار امام راحل دستور تشکیل بسیج بود تا با وجود بسیج سازمانی برای خودنمایی مردم شکل گیرد تا وارد عرصه‌های مختلف جهت کمک به نظام شوند.

شاهوارپور اذعان کرد: از دیگر مزایای بسیج این است که هر کس یک هنر و حرفه خاص دارد اما باید آن‌ها را یافت و در زمینه‌های سازنده از آن کمک گرفت.

وی ادامه داد: امام خمینی و امروز نیز مقام معظم رهبری با این تدبیر و با وجود انواع فشارها، تهدیدها، تحریم‌ها،... این کشتی متلاطم را هدایت نمودند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: به‌عنوان مثال در مدت چهار سالی که ریئس جمهور امریکا که انواع فشارها و تحریم‌های خصمانه را به ملت ایران وارد نمود ارتباط بین رهبری و مردم باعث تداوم مقاومت نظام جمهوری اسلامی شد.

وی اظهار کرد: جریان رسانه‌ها امروز جریانی بسیار قوی‌ است که باعث هدایت افکار عمومی می‌شود.

حسن شاهوارپور ضمن بیان اینکه قدرت جریان رسانه‌ها غیرقابل انکار است،تصریح کرد: در دنیای رسانه دو دستگی وجود دارد، یک دسته مزدور دشمن هستند و در خط مقدم دشمن قرار دارند. برخی خود را در لباس دوست نشان می‌دهند و برخی دیگر هم مانند بی‌بی‌سی فارسی که از سال‌هاست اهداف استعمار پیر انگلیس را دنبال می‌کند و رسماً مشخص هست که تمام حرف‌هایش حرف‌های دشمن است.

وی افزود: جغرافیای تمرکز دشمن بر مردم است و دائماً در تلاش هستند که مردم را ناامید و متلاطم کنند اما جغرافیایی تمرکز ما نیز مردم است با این تفاوت که ما به دنبال تزریق امید به جامعه، کمک‌کردن و همراهی مردم هستیم.

شاهوارپور عنوان کرد: رسانه پیشتاز، فعال، حزب‌اللهی داخلی نقش سرباز خط مقدم جبهه رسانه در مقابل هجمه دشمن را دارد و باید مراقب تحریف‌ها و فضاسازی دروغین دشمن باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار