تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۲۱۳۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۳۰ فقره سرقت و دستگیری ۳۴ سارق حرفه‌ای در دزفول
 فرمانده انتظامی دزفول گفت:۳۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان کشف، و ۳۴ سارق حرفه‌ای‌ دستگیر شدند.

  سرهنگ روح اله گراوندی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و معتادان متجاهر توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی بیان کرد: در این طرح که با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضایی در ۴۸ ساعت در سطح شهرستان دزفول اجرا شد ۳۴ سارق حرفه‌ای و ۲۲ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه متهمان به ۳۰ فقره انواع سرقت از منزل، محتویات خودرو، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و... اعتراف کردند، گفت: در قالب این طرح یک قبضه سلاح جنگی و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، مقادیری مواد مخدر و همچنین ۲۵ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و تحویل توقفگاه شدند.

فرمانده انتظامی دزفول با تقدیر از مشارکت خوب شهروندان با نیروی انتظامی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در اهواز

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت به عنف این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سهراب حسین نژاد افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم هفت دستگاه تلفن همراه کشف و در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه محل‌های سرقت بازسازی و مال باختگان شناسایی شدند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار