تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۳۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان در کمیسیون امور داخلی کشور
 سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص عده ای از نمایندگان از استانداری خوزستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون درخواست تعدادی از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان با حضور استاندار و همچنین سوال تعدادی از نمایندگان از استانداری اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: محمود مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس به نمایندگی از ۱۸ نماینده استان خوزستان محورهای تحقیق و تفحص از استانداری را مطرح کرد. عمده محورهای تقاضای تحقیق و تفحص به مسائل اقتصادی و عملکرد مدیریتی استانداری باز می گردد.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: پس از استماع محورهای تقاضای تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان؛ مقرر شد تا استانداری خوزستان ظرف مدت یک هفته با برگزاری جلساتی بین نمایندگان و استانداری به ابهامات و مسائل مطرح شده پاسخ دهد و پس از ارائه نتیجه جلسه به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در خصوص رد یا تصویب تقاضای تحقیق و تفحص تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در ادامه جلسه نیز سوال تعدادی از نمایندگان استان اصفهان از استانداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دو تن از نمایندگان استان سوالات را که عمدتا مرتبط با مسائل اقتصادی، مدیریت کرونا و حق آبه کشاورزان بود، مطرح کردند. در نهایت قرار بر این شد تا نمایندگان با استاندار ظرف یک هفته جلسات مشترکی برگزار کرده و نتیجه را برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون اطلاع دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار