تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۱۳۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم شهر خودرو:
روی اشتباه بازیکنان خودی بازی را واگذار کردیم
  مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: روی اشتباهات بازیکنانمان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را واگذار کردیم که از این بابت بسیار ناراحت هستیم.

 محمد نوازی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان بیان کرد:ابتدا به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازیکنان ما خوب تلاش کردند اما برخلاف جریان بازی روی ۲ سه اشتباه گل خوردیم. متاسفانه فرصت‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود و در جریان بازی برحسب اتفاق، توپ به راحتی وارد دروازه‌ ما می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم افزود: تیم ما فوتبال روی زمین ارایه می‌دهد اما امروز شرایط زمین چندان مناسب نبود لذا از برگزارکنندگان بازی‌ها می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

مربی تیم شهرخودرو گفت: جای تعجب دارد که ۲۴ ساعت پیش از شروع این بازی، داور مسابقه را بدون هیچ دلیل و توضیحی تغییر می‌دهند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی این موضوع است؟ برای همه فوتبالیست‌ها  و تمام دست اندرکاران بازی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم تصمیم‌های اتخاذ شده شخصی و به سود تیم‌های خاصی نباشد.

وی افزود: امیر عرب براقی در این بازی خیلی خوب سوت زد اما نمی‌دانم دلیل تغییر داور چه بود. اگر این اتفاق به جای تیم‌های شهرستانی برای استقلال و پرسپولیس می‌افتاد، به طور قطع رسانه‌ای می‌شد و دلیلش را توضیح می‌دادند. به هر حال این برد مبارک تیم نفت مسجدسلیمان باشد و امیدوارم در آینده بازی‌های بهتری ارایه دهیم.

نوازی بیان کرد: هر چند داور بازی هیچ مشکلی نداشت و سوت‌های خوبی زد اما آقای سهرابی(رییس دپارتمان داوران) برای تغییر داور این بازی هیچ توضیحی به باشگاه شهرخودرو نداد. 

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر یک نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار