تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۱۳۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان: مقابل شهر خودرو محکوم به برد بودیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل شهر خودرو محکوم به برد بودیم که خوشبختانه با ارایه یک بازی خوب و هماهنگ توانستیم پیروز میدان شویم.

 سید مجتبی حسینی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی با شهرخودرو در مسجدسلیمان بیان کرد: با توجه به اینکه ۲ بازی گذشته خود را با باخت پشت سرگذاشتیم این بازی برای ما خیلی حساس بود به همین دلیل در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و حریف را به خوبی آنالیز کردیم.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی بازی می‌کند و از کادر فنی توانمندی بهره می‌برد، افزود: از زحمات تمام بازیکنانم که امروز خیلی پرتلاش و مطیع بودند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما از نظر امکانات و خیلی مسایل دیگر مشکل داریم به عنوان مثال یک پزشک و یک فیزیوتراپ در تیم نفت مسجد سلیمان وجود ندارد. برای بازی با صنعت نفت ۲ بازیکن تیم ما را فیزیوتراپ تیم حریف آماده کرد. 

وی ادامه داد: انتظار داریم مسوولان شهرستان و استان بیشتر به فکر تیم باشند و نباید ما را دست تنها بگذارند. این تیم تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است پس انتظار داریم که مورد حمایت قرار گیرد.

حسینی در خصوص عملکرد داور این بازی گفت: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم زیرا تیمی که می‌برد زیاد درباره داور صحبت نمی‌کند. در دیدارهای قبلی هم که باختیم درباره داوری صحبت نکردم. آخر بازی بلافاصله به رختکن رفتم که فکر میکنم مهدی رحمتی متوجه نشد لذا اگر از من دلخور شده از او عذرخواهی می‌کنم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو که عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری سه بر یک نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار