تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار و با برتری سه بر یک نفت به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال برابر یکدیگر قرار گرفتند این در حالی است که تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت. در سوی مقابل تیم شهر خودرو نیز با برتری مقابل حریف، می‌توانست جایگاهش را در جدول بهبود دهد.

تساوی و کسب یک امتیاز برای هیچکدام از این ۲ تیم نمی‌توانست چندان مفید واقع شود و این موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کرد.

در نیمه نخست بازی، شاگردان سیدمجتبی حسینی موقعیت‌های زیادی روی دروازه شهرخودرو خلق کرده و در امر گلزنی موفق بودند. نفتی‌ها در همان نیمه اول با زدن ۲ گل در واقع کار را تمام کردند. 

تیم نفت مسجدسلیمان که ششمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب چهارمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان رحمتی به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به مشهد برگردند. نفتی ها که نمی‌خواستند در مقابل اندک هوادارانشان امتیاز از دست دهند برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی کردند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می شود حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بوده و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفتی که به سختی خود را به بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید محمدی رسانده بودند از آنجا نظاره‌گر بازی بودند. این تعداد در تمام مسابقات نفت مسجدسلیمان در این محل مستقر هستند.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو به همراه اعضای کادر فنی پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه آمد و به ارزیابی زمین چمن پرداخت. چمن ورزشگاه شهید محمدی از کیفیت مطلوبی برخوردار بود.

به منظور پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

احمد گوهری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نداشت و در سوی مقابل شهر خودرو چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود. این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

اعتراض‌ کادر فنی تیم شهر خودرو به تصمیم داور بازی سبب شد تا داور در انتهای بازی با حضور در کنار زمین نیمکت آنها را به آرامش دعوت کند.

در این دیدار ساسان حسینی ۲ گل و مهدی محبی یک بار برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند. همچنین تک‌گل شهر خودرو را امین قاسمی نژاد به ثمر رساند.

بهروز نوروزی فر و نیما انتظاری از نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کردند. سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. 

در این دیدار فرهاد کرمانشاهی برای سومین بار درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

کادر فنی و بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان پس از پایان بازی به شادی پرداختند؛ همچنین هواداران نفت مسجدسلیمان از راه دور و با سردادن شعار، بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۱۵ امتیازی شد و در مکان ششم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم شهر خودرو با ۱۲ امتیاز در مکان دهم ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار