تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۱۳۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۳ فقره جهیزیه به نوعروسان خرمشهری اهدا شد
  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: ۶۳ فقره جهیزیه به ارزش چهار میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شد.

علی ناصرزاده اظهار داشت: جهیزیه های اهدایی شامل هفت قلم کالا از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، لباسشویی، جاروبرقی و اتو است که با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) به نوعروسان اهدا شد.
وی افزود: در ماه جاری با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسمی در روستای جدیده خرمشهر اهدا شد.
ناصرزاده اظهار داشت: در این راستا به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کارگاه‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
وی به طرح کوثر برای کمک به ازدواج جوانان و تامین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به سخت بودن شرایط اقتصادی در حال حاضر، خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه بخشی از هزینه ازدواج یا تامین جهیزیه زوج‌های جوان را تقبل کنند.
به گزارش ایرنا ۲هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار