تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۱۳۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارتقا و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای رامهرمز
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در روستاهای شهرستان رامهرمز با نصب و ارتقای تکنولوژی بر روی چهار سایت روستایی و جاده ای این شهرستان و همچنین نصب و راه اندازی سایت پرسرعت جدید همراه اول ارتقا و توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم گسترش و توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستاها و تقویت پوشش آنتن دهی جهت برخورداری روستاییان از خدمات مطلوب و شبکه پر سرعت همراه اول  سایت های روستایی شهرک سلمان فارسی با تکنولوژی ۲G، مربچه ۴G و شاه ابو القاسم با تکنولوژی ۳G و ۴G و سایت جاده ای پارس کلاستر با تکنولوژی  ۳G و همچنین با نصب و راه اندازی سایت جدید روستایی بغدک با تکنولوژی ۲G, ۳G و ۴G شبکه ارتباطات سیار روستایی در شهرستان رامهرمز توسعه و ارتقا یافت.

وی گفت: با ارتقای تکنولوژی این سایت های روستایی و جاده ای ضمن افزایش پوشش آنتن دهی جاده ای رامهرمز به بهبهان و رامهرمز به اهواز،  ساکنان روستاهای مربچه، بسیطین، قلعه کهنه، تل زرینی، چاه اوفی و روستا های ابوالقاسم، غراباد، بنه عباس و شهرک فجر از کیفیت بهتری در حوزه ارتباطات سیار و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

فلاح زاده ادامه داد: همچنین با نصب وراه اندازی سایت جدید روستایی بغدک،  ساکنین روستاهای محمد حسین، کولی علیرضا و بنگستان از نعمت مکالمه و ظرفیت اینترنت پرسرعت شبکه ارتباطی همراه اول بهره مند شدند.

به گفته وی طرح  در حال اجرای "توسعه فاز ۸ سیار" گسترش، ارتقای و پایداری شبکه سیار و همچنین افزایش پهنای باند و کیفیت اینترنت شبکه ارتباطی همراه اول در استان را در پی خواهد داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار