تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۳۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: تفاهمنامه همکاری بین هیات کشتی و آموزش و پرورش خوزستان با محور تقویت ورزش آموزشگاهی در نقاط مختلف استان منعقد شد.

اردوان صاحب در این خصوص اظهار داشت: به موجب این تفاهمنامه سالن‌های تخصصی کشتی آموزشگاهی در شهرستان‌های اندیمشک، بهبهان و ایذه راه‌اندازی می شوند.

وی افزود: همچنین بنا شد مسابقات کشتی دانش آموزی در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در استان برگزار شود که این موضوع به تقویت کشتی استان کمک بسیاری خواهد کرد.

آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران در اهواز

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور از روز ۲۱ دی ماه در اهواز آغاز شده و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. همچنین ۲۴ تا ۲۶ دی ماه سال جاری میزبان مسابقات لیگ برتر جوانان در اهواز هستیم.

وی عنوان کرد: در اردوی تیم ملی سیدایوب موسوی وزنه بردار خوزستانی و عنوان دار جهان حضور دارد که شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ را دارد.

شکست استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال کشور

تیم استقلال ملاثانی در هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل تیم خوشه طلایی ساوه به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. 

این دیدار در وقت معمول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک پیش می رفت که در وقت های اضافه و در دقیقه ۹۵ بازیکن خوشه طلایی گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند.

ورزشکار خوزستانی به تیم ملی اسکواش دعوت شد

امیرحسین رضازاده اسکواش باز خوزستانی به صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی اسکواش نوجوانان فراخوانده شد.

رضازاده ۱۵ سال سن دارد و یکی از استعدادهای این رشته در خوزستان به شمار می رود. این بازیکن شانس حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارد.

حضور ۲ نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

تیم های ملی حفاری و پالایش نفت آبادان به عنوان ۲ نماینده خوزستان در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور دارند که هر ۲ تیم سابقه قهرمانی در این پیکارها را دارند.

هفته نخست مسابقات از روز جمعه ۲۶ دی ماه آغاز می شود که تیم های ملی حفاری و پالایش نفت به ترتیب به مصاف تیم های نامی نو و پارس آرا شیراز می روند.

تیم ملی حفاری فصل گذشته در عین شایستگی، عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد همچنین تیم نفت آبادان نتوانست به مرحله پایانی رقابت ها صعود کند.

حضور ۲ بازیکن خوزستانی در تیم مشلی بسکتبال با ویلچر

۲ بازیکن مطرح خوزستانی با تصمیم فدراسیون و کادر فنی به تیم ملی فراخوانده شدند.

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور ۲۴ بازیکن از ۲۴ دی تا دوم بهمن ماه برگزار که فالح عیاشی و مجید مختاری از خوزستان در این اردو حضور دارند.

این اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تمامی ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی باید نتیجه تست PCR مربوط به حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو را ارائه دهند.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: ورزش ، خوزستان ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار