تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۳۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضرت زهرا (س) اولین مدافع و شهید حریم ولایت است
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک، حضرت زهرا (س) را اولین مدافع و شهید حریم ولایت دانست و گفت: زهرای مرضیه (س) الگویی کامل برای مردان و زنان عالم است.

حجت الاسلام سعید علی پور اظهار کرد: رسول خدا (ص) حضرت فاطمه را پاره تن خودشان قرار داده و بزرگان اهل سنت نیز مانند امام قرطبی و دیگران حضرت فاطمه را از نظر عصمت و مقام و رفعت، هم‌تراز و همسنگ نبی مکرم است.

وی با استناد به پاره‌ای از روایات، افزود: پیامبر اسلام اتفاقاتی را که بعد از خودشان برای امتش پیش خواهد آمد و امت دچار تفرقه و تشتت و انحراف می‌شوند، به روشنی دریافته بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان اینکه پیامبر اسلام به دلیل پیش‌بینی از تفرقه در امت، حضرت فاطمه زهرا (س) را برای امت اسلامی، الگو و ملاک حق و باطل معرفی کردند.

وی گفت: اما مردم از این الگو، الگوپذیری نداشتند و از این ملاک حق و باطل نتوانستند بهره کافی را ببرند.

حجت الاسلام علی پور حضرت زهرا (س) را اولین مدافع و شهید حریم ولایت دانست و عنوان کرد: زهرای مرضیه (س) الگویی کامل برای مردان و زنان عالم است.

وی افزود: آن حضرت در برابر مخالفان ساکت نمی‌نشیند و در برابر کسانی که پا را از گلیم خود دراز می‌کنند، سکوت نمی‌کند؛ لذا ما هم در برابر کسانی که ولایت‌فقیه و نظام مقدس اسلامی را تضعیف می‌کنند و با یاوه‌گویی سعی در انحراف افکار عمومی دارند، مانند حضرت فاطمه می‌ایستیم و ساکت نمی‌نشینیم.

حجت الاسلام علی پور تصریح کرد: مراسم ایام فاطمیه در سه شب متوالی از ۲۶ تا ۲۸ دی‌ماه به ساعت ۲۰ در جوار شهدای گمنام شهرستان و با حضور مردم اندیمشک برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک تأکید کرد: همچنین مراسم محوری سوگواری در سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار