تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۱۳۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شبکه برق شهرستان کارون ساماندهی و اصلاح شد
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور افزایش تاب آوری وکاهش خاموشی، شبکه برق مناطقی از شهرستان کارون از توابع کلاشهر اهواز، با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ۵۰۰ ریال ساماندهی و اصلاح شد.

 حسن کریمی سه‌شنبه اظهار داشت : این عملیات با بکارگیری ۶۳نفر در قالب گروه‌های عملیاتی، پشتیبانی و نظارت و همچنین ۱۰ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل، در مدت یک روز انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات فنی صورت گرفته در این عملیات ادامه داد: در ساماندهی و اصلاح شبکه برق شهرستان کارون که در محدوده پست خرما انجام شد، تبدیل ۵۷۰مترسیم فوکس به هاینا، تعویض چهار عدد کراس آرم چوبی، تعویض ۶۰ عدد مقره کششی، تعویض ۳۲ عدد مقره میخی، نصب سه پایه بتونی جدید،تبدیل هفت مورد طرح ورتیکال به ۱۰۷، اصلاح هشت مورد مقره میخی انتهایی به مقره کششی، تعویض چهار مورد اسپیسر فشار متوسط و نصب ۲۹ عدد بوش اسپلایس در دستور کارقرار گرفت.

کریمی خاطرنشان کرد: مجموعه برق اهواز با برنامهریزی های گسترده انجام شده و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی شبکه توزیع نیروی برق این کلانشهر، تلاش دارند با پیش بینی و رفع نقص مشکلات احتمالی موجود، جریان پایدار برق با ولتاژ مطلوب و ضریب اطمینان بالا را به منظور افزایش رضایتمندی در اختیار شهروندان و صاحبان کسب و کار قرار دهند.
کارون که پیش از این از توابع شهرستان اهواز بود با مصوبه هیات دولت در بهمن ۱۳۹۱ از این شهرستان جدا و مستقل شد. مرکز این شهرستان شهر کوت عبدا... است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار