تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۱۳۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان در ۳ بخش تخصصی، ویژه و موضوعی خبر داد.
  محمد جوروند مدیرکل  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان در ۳  بخش تخصصی، ویژه و موضوعی در اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

او افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان، گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

جوروند اظهار داشت: جشنواره در ۳ بخش تخصصی شامل: سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد:  آثار ارسالی باید از تاریخ ۱ دی ماه ۱۳۹۸ تا ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

این مقام مسئول اذعان داشت:  علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت pressfestival.ir  آثار خود را ارسال کنند که به صورت زیر پورتال و با پیشوند نام استان، تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.

جوروند با بیان اینکه متقاضی می‌تواند تنها در ۲ بخش و در هر بخش ۳ اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند، تصریح کرد: آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد، پذیرفته می‌شود و در صورت درج نکردن نام، اثر باید دارای مهر و امضای شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تائید سرپرست استان باشد.

او  بیان داشت: هیات داوران در هر یک از بخش‌ها، ۳ اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کنند و مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به نفر اول هر رشته در تمامی بخش ها، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم، لوح تقدیر و مبلغ ۷ میلیون ریال اهدا می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۲۵ دی تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۳۲۲۱۸۵۸۴- ۳۳۳۳۰۶۴۵ تماس حاصل کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار