تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۳۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خاکبرداری در بلوار ۴ بانده گلستان اهواز
به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر اهواز، عملیات تسطیح و آماده سازی بلوار ۴ بانده گلستان اهواز جهت کاشت و احیای فضای سبز انجام شد.
  سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: عملیات تسطیح و آماده سازی بستر خاک جهت کاشت گل و گیاه و توسعه سرانه فضای سبز شهری و ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر در  بلوار ۴ بانده گلستان انجام شد.

او با بیان اینکه گل کاری و کاشت درخت در معابر، زیبایی و جلوه خاصی به مناظر عمومی می‌دهد، افزود: در این زمینه عملیات تسطیح و خاکبرداری بلوار چهار باند گلستان از هفته گذشته در حال انجام می‌باشد.

قضاوی زاده افزود: توسعه و گسترش فضا‌های سبز با هدف تلطیف هوا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تأمین رفاه حال آنها صورت می‌گیرد.

مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز تصریح کرد: پروژه زیرسازی خیابان‌های سطح منطقه که با کارشناسی‌های صورت گرفته از سوی معاونت فنی و عمرانی در برنامه کاری این منطقه قرار گرفته، زیرسازی خیابان‌های کوی کریشان در حال اجرا است.

این مقام مسئول گفت: در این عملیات ۶ خیابان به صورت کامل زیرسازی گردید. تعداد کل خیابان‌های خاکی کوی کریشان ۱۳ خیابان می‌باشد که ۵۰ درصد آن به طور کامل زیرسازی و آماده آسفالت ریزی است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار