تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۱۳۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیوه‌نامه بازگشایی مدارس در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی پایه‌های اول و دوم ابتدائی، کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ نفر خبر داد.
 کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز کلاس‌ها و مدارس مذکور از تاریخ 99/11/01 تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در کلاس‌های درس خود حضور پیدا می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر(بر اساس آمار ثبت نامی در اسناد) در وضعیت آبی در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: کلاس هنرجویان هنرستانهای فنی حرفه‌ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی‌های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار