تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم شهر خودرو:
بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم
  مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم اما با این وجود برای برد تلاش می‌کنیم و امیدواریم جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

 محمد نوازی دوشنبه شب در نشست پیش از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در مسجدسلیمان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و برای این بازی تدابیر خاصی داریم، از آنجا که حریف در خانه بازی می کند به شرایط زمین آگاهی دارد و ما این موضوع را به خوبی می دانیم.

وی با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و در این فصل با حضور مجتبی حسینی شرایط خوبی دارد افزود: این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و به نوعی جوان تر شده است. آنها در این فصل بازی های خوبی ارائه داده و بسیار جنگنده هستند.

مربی شهر خودرو عنوان کرد: نقاط ضعف و ‌قوت حریف را شناسایی کردیم و مسائل فنی را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده ایم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شده و هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ما در ۲ بازی گذشته عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتیم و به یک انسجام تیمی رسیده ایم. امیدوارم با اتحاد و همدلی بتوانیم در بازی فردا یک برد دیگر کسب کنیم.

نوازی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش افزود: بازیکن محرومی نداریم ، اما چند بازیکن تیم با مصدومیت جزیی مواجه بوده که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی تیم به بازی مقابل فردا برسند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت ۱۴:۳۰ فردا سه شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود. شهر خودرو اکنون با ۱۲ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار