تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
کد خبر: ۲۱۳۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صندوق پژوهش و فناوری خوزستان تقویت شود
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود و اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد.
 سورنا ستاری شامگاه دوشنبه در نشستی که با حضور «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد، عنوان کرد: هزینه‌هایی که از بیت المال در آموزش عالی می‌شود، با این هدف است که برای جامعه یک زندگی بهتر فراهم شود تا این کوشش‌های علمی در اقتصاد و تولید محصول تأثیرگذار باشد.

وی افزود: در هفت سال اخیر نگاه‌ها در این حوزه تغییر کرد و اهمیت پژوهش و کارآفرینی و تولید دانش بنیان در سطح جامعه بیش از پیش نهادینه شده است.

ستاری تأکید کرد: فرهنگ برای توسعه شرط اساسی است چرا که با ایجاد فرهنگ مبتنی بر توسعه، زمینه رشد و شکوفایی فراهم می‌شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: اقتصاد ما نفتی بوده و خوزستان هم دارای منابع زیاد نفتی است اما آنچه مهم است به‌کارگیری دانش و فناوری برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت است.

ستاری بیان کرد: برای این مسائل آمادگی کمک وجود دارد و حتماً باید سعی شود تا عقب‌ماندگی‌ها جبران خواهد شد و به پارک علم و فناوری هم توجه ویژه شود تا شرایط آن بهبود یابد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود و اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد؛ همچنین شرکت‌ها و صنایع مختلف استان خوزستان می‌توانند در این صندوق مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند تا مطابق برنامه از این محل سودآوری داشته باشند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار