تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۳۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همدلی نیروهای مسلح در مرزهای خوزستان کابوسی برای قاچاقچیان است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و صیانت از مرزهای خوزستان به کابوسی برای قاچاقچیان داخلی و خارجی تبدیل شده است.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی با اشاره به تقویت مرزهای خوزستان برای مبارزه با قاچاق بیان کرد: در پی نگرانی برای تردد قاچاقچیان، اقدامات ویژه‌ای در مرزهای خوزستان آغاز شده و اکنون مرزهای استان به وسایل الکترو اپتیگی مجهز شده‌اند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری چندین قاچاقچی غیرایرانی سلاح، مهمات و احشام در ماه‌های گذشته از دیگر اقداماتی بود که برای جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد کشور انجام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب ادامه داد: قاچاق احشام یکی از بیشترین نوع قاچاق در مرزهای خوزستان است که متاسفانه هدفدار و برای ضربه زدن به معیشت مردم صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش، مرزبانی و سپاه با جدیت برای مقابله با این پدیده شوم در میدان حاضر هستند.

وی بیان کرد: همرزمان ما در مرزبانی خوزستان در ماه‌های اخیر چهار شهید را برای حفظ امنیت این مرز و بوم تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده که اجازه نمی‌دهیم خون پاک این شهدا پایمال شود؛ بی شک راه این شهدا در حفظ امنیت و آرامش همچنان ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم بیدادی گفت: ارتش همواره در کنار سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های خوزستان برای خدمت به مناطق محروم در راستای مسوولیت اجتماعی پای کار است و اکنون در کوی شهید سلیمانی اهواز نیز خدمت رسانی متمرکزی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای ارتش پس از مسوولیت‌های ذاتیش، مردم در اولویت بوده و در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله و هر نقطه‌ای که مردم نیاز به کمک داشتند ارتش با تمام ظرفیت وارد میدان شده و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار