تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به برنده خوزستانی طرح قرعه کشی بزرگ همراه اول



خوزستان  به مشترک خوزستانی آقای مهدی محمودی از شهرستان آبادان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان طی مراسمی در روز دوشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری با حضور مدیر مخابرات منطقه، معاونت تجاری، اداره امور مشتریان سیار و روابط عمومی جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی به مشترک برنده خوش شانس آقای مهدی محمدی اهدا شد.
رییس اداره امور مشتریان سیار در ابتدای این مراسم با اشاره به این که از ابتدای مردادماه تا پایان دی ماه از میان هریک از مشترکان همراه اول که از طریق کد دستوری #100* بسته اینترنت خریداری کنند، در هر ماه به قید قرعه به ۲۰ مشترک هریک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می گیرد، گفت؛ شرکت در طرح قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی از سوی مشترک ندارد و شماره تلفن کلیه مشترکین واجد شرایط به صورت خودکار در قرعه کشی قرار می گیرد.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از برنده شدن مشترک خوزستانی و با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی  شبکه ارتباطی همراه اول در تمام شهرهای استان گفت؛ توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار در استان خوزستان در حال اجراست. فلاح زاده افزود: مخابرات منطقه خوزستان تمامی همت و تلاش خود را برای توسعه شبکه ارتباطات سیار به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه اول به مردم استان به کار بسته است ودر این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار