تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۱۳۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر حریفش متوقف شد
 تیم استقلال خوزستان از هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود قشقایی شیراز متوقف شد.

 تیم‌های استقلال خوزستان و قشقایی شیراز در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در این دیدار بازیکنان استقلال خوزستان چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی این تیم را به همراه داشت.

در این بازی حسین پورحمیدی، محمد بختیاری، بهروز افشار فروغی، جلال عبدی، علی هلیچی، حسین بهرامی، مسعود اسدی، علی کیانی فر، بهروز بارانی، علیرضا دغاغله و فرشاد جانفزا برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین پرویز کریمی، رضا مرادی، امین هاشمی فرد، علی آزادمنش، علی درخشان دشتکی، مصطفی کیانی، محمد آژیر، علی حسامی، مرتضی سنجانکی، سجاد تقوی و صابر محمدی ترکیب تیم قشقایی را تشکیل دادند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که نارضایتی کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت. صندلی های شکسته ورزشگاه تختی از دیگر حواشی این دیدار بود.

محمد آژیر بازیکن قشقایی در دقیقه ۸۵ بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

آبی‌های خوزستان با این تساوی ۱۷ امتیازی شدند و در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار