تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۱۳۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهمنامه بین دانشگاه بهبهان ومعاونت علمی وفناوری رییس‌جمهوری‌امضا شد
  تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیای بهبهان در خوزستان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز دوشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری منعقد شد.

 خاتم الانبیای بهبهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ارتقای امنیت نوآوری و شتاب دهی اقتصاد دانش بنیان در این شهرستان و تولید ثروت از طریق افزایش توانمندی فناوری و نوآوری و ایفای نقش اجتماعی دانشگاه خاتم الانبیاء منعقد شد.

براساس این تفاهنامه ، به منظور الگوسازی نقش دانشگاه در زیست بوم علم و فناوری بهبهان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه و به عنوان پایلوت ملی، برنامه‌ای پنج ساله در قالب نقشه راه تدوین می‌شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی بهبهان بر اساس نقشه راه زمینه تحقق اهداف این تفاهنامه را در برنامه‌های بودجه و عملیاتی سالیانه خود لحاظ کرده و با همکاری هم اجرا می‌کنند.

مدت این تفاهنامه از تاریخ امضا به مدت پنج سال است که تمدید، ادامه آن برای گام‌های بعدی، بازنگری، اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق نمایندگان ۲ طرف  امکان پذیر است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به بهبهان، به زیارت مزار شهید گمنام این شهرستان رفت.

بر اساس این گزارش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح روز دوشنبه وارد شهرستان بهبهان خوزستان شد. وی در جریان این سفر از محصولات فناورانه شرکت‌ها و واحدهای مستقر در مرکز رشد بهبهان، مرکز توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان این شهرستان دیدن کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار