تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امضای قرارداد بسته بنگستان لالی بین مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری و جهان پارس
قرارداد بسته بنگستان لالی به ارزش ۶۹ میلیون یورو میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ۲ شرکت ملی حفاری ایران و جهان پارس امضا شد.
 قرارداد بسته بنگستان لالی به ارزش ۶۹ میلیون یورو همزمان با امضا و مبادله بسته‌های مربوط به نگهداشت و افزایش تولید ۶ میدان نفتی دیگر، به امضای احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و کاوه ذهبی مدیرعامل شرکت جهان پارس رسید.

مهندس سید عبداله موسوی در حاشیه امضای این قرارداد‌ها گفت: قرارداد بسته لالی بنگستان که در ناحیه مسجدسلیمان در شمال خوزستان به ارزش ۶۹ میلیون یورو از سوی این شرکت و شرکت جهان پارس اجرا می‌شود شامل ۲ بخش تحت الارض و سطح الارض است که مدت انجام آن ۲ سال تعیین شده است.

او افزود: این بسته مشتمل بر حفاری و تکمیل ۵ حلقه چاه، ساخت موقعیت چاه، اردوگاه، جاده دسترسی، خطوط آبرسانی، تسهیلات سرچاهی و در سطح الارض، بهینه سازی سیستم تفکیک، توسعه چند راهه و احداث خط لوله ۱۲ اینچ از واحد جدید لالی بنگستان به مارون یک و بازرسی و تعمیرات خطوط لوله است و ۴ درصد از مبلغ قرارداد به بخش مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص دارد.

موسوی با اشاره به اینکه در رابطه با اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید در مناطق نفت خیز جنوب موسوم به (۲۸ مخزن) ۲ پروژه مربوط به توسعه میدان نفتی گچساران و میدان نفتی بالارود به این شرکت واگذار شده که پروژه بالارود و بنگستان لالی به طور مشترک با شرکت جهان پارس صورت می‌پذیرد، بیان داشت: ملی حفاری همچنین در چارچوب همکاری با چند شرکت بخش خصوصی عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی چند بسته از پروژه‌های پیش گفته عهده دار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این شرکت تلاش دارد تا با تعامل و همکاری متخصصان مناطق نفتخیز و شرکت جهانپارس و با تامین کالا و مواد و ملزومات مورد استفاده در این پروژه ها، همه توان عملیاتی، پشتیبانی، فنی و تخصصی و تجارب خود در جهت اجرای به موقع و مطلوب پروژه‌ها بکارگیری نماید.

در مراسم امضای قرارداد توسعه بخش بنگستان میدان نفتی لالی که در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال غربی شهر مسجدسلیمان و در مجاورت میدان‌های زیلایی و کبود اجرا می‌شود، معاون مدیرعامل در پروژه‌های حفاری و رئیس امور حقوقی و قرارداد‌های شرکت حضور داشتند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار