تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۱۳۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهار آتش سوزی و امدادرسانی، خدمت بی منت آتش نشانان اهوازی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان پنج عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۱۴ و ۱۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی نشت زمین و فرو رفتن قسمت‌هایی از تریلر در زمین در منطقه گلستان خیابان دی بین خرداد و تیر اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند، افزود: همچنین واژگونی پژو ۲۰۶ در ساعت ۱۴ و ۳۳ دقیقه در مسیر سه راه تپه به سمت سه راه فرودگاه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار برش اقدام به نجات زن ۳۴ ساله که مصدوم شده بود کردند و او را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ضمن اینکه در ساعت ۱۸ و ۸ دقیقه نیز آتش سوزی کانکس کفش فروشی در جاده ساحلی، نبش خیابان ذوالقفار بازار شب به علت بی احتیاطی در جوشکاری و افتادن مواد مذاب درون کانکس اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه حریق منجر به خسارت به اجناس داخل کانکس شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار شد، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه خودروی آتش نشانی و امداد و نجات در ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه در منطقه سپیدار، خیابان مهرگان ۷ برای رفع نشت گاز از علمک گاز ساختمان مسکونی اعزام شدند و با ایمن سازی و همکاری عوامل ۱۹۴ این نشتی رفع شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درپ ایان اظهار داشت: آتش سوزی پژو ۴۰۵ ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه در جاده اهواز- خرمشهر بعد از روستای ام الطمیر که به علت اتصال سیم کشی موتور خودرو دچار خسارت شده بود با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار