تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۱۳۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه و ارتقای شبکه دیتا در مرکز فردوسی دزفول
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای منصوبات مرکز تلفن ثابت فردوسی شهرستان دزفول با افزایش پهنای باند توسعه و ارتقا یافت.
 رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان  گفت: با توجه به افزایش مصرف اینترنت و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از شبکه دیتا با سرعت پهن، تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم امری ضروری است.

او افزود: به همین منظور افزایش پهنای باند در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه و مخابرات دزفول، توسعه شبکه دیتا با انجام عملیات فنی و کابل کشی و با افزایش ۱۰ برابری پهنای باند در منصوبات فنی مرکز فردوسی این شهرستان انجام شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با ارتقای شبکه دیتای در کافوی ۲۴ مرکز فردوسی از ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه به یک هزار مگابایت بر ثانیه، مشترکان دیتای خانگی Adsl این مرکز واقع در بلوار ملاصدرا تا خیابان بصیرت و از خیابان مطهری شمالی تا بلوار پیام آوران از سرعت دسترسی اینترنت بالا و با کیفیت و مطلوب بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان از خدمات خدمات مخابراتی یکی از استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران و منطقه است و کارکنان مخابرات با بهره گیری از دانش، تخصص و توان خود در ارائه هرگونه خدمات همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار