تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیاست باشگاه فولاد حرکت آرام است/ صدرنشینی در جدول خوب نیست!
مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه کادر فنی این تیم دربی پایتخت را به صورت ویژه زیر نظر خواهد داشت، گفت: سیاست باشگاه ما حرکت آرام و بی سروصدا در لیگ است.
  درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپاهان در لیگ برتر ایران گفت: من مدیر تیم هستم و نمی‌توانم نظر فنی بدهم. بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. در این مسابقه مصدومیت‌های پیاپی برای بازیکنان ما ایجاد شد و تعویض‌هایمان را تحت تاثیر قرار داد. چند تعویض اجباری داشتیم و برنامه‌هایمان به هم خورد.

وی افزود: مقابل سپاهانی بازی کردیم که پرمهره است. کسب یک امتیاز در بازی خارج از خانه مقابل سپاهان خیلی هم بد نیست اما از این ناراحتیم که از حریف پیش افتادیم و برد را از دست دادیم.

مدیر تیم فولاد درباره ضعف این تیم در حفظ گل برتری مقابل حریفانش تاکید کرد: این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی است. به هر حال تیم ما جوان است و بازیکنانش نیاز به تجربه دارند. از سوی دیگر فشردگی مسابقات هم تاثیرگذار است. تیم ما بهتر می‌شود. چنین مسائلی در فوتبال طبیعی است و فولاد پیشرفت می‌کند.

علوی درباره تقابل بعدی فولاد با پرسپولیس در لیگ برتر یادآور شد: کادر فنی ما بازی امروز پرسپولیس با استقلال را به صورت ویژه زیر نظر دارند. این آخرین دیدار پرسپولیس قبل از رویارویی با فولاد است و می‌توانیم این تیم را آنالیز کنیم.

مدیر تیم فولاد درباره صدرنشینی دیگر تیم خوزستانی لیگ یعنی صنعت نفت آبادان در جدول، تاکید کرد: بودن در صدر جدول خیلی هم خوب نیست چون تمام حریفان روی شما متمرکز می‌شوند و بهترین عملکردشان را انجام می‌دهند. با صدرنشینی، کار سخت‌تر می‌شود! اگر یک تیم بتواند خودش را در جمع پنج، شش تیم بالای جدول حفظ کند و آخر فصل نتیجه بگیرد، بهتر است.

علوی ادامه داد: وقتی تیمی از ابتدای فصل صدرنشین است، تمام تیم‌ها مثل سیبل به آن شلیک می‌کنند. سیاست باشگاه فولاد حرکت آرام و بی سروصدا است و اتفاق پایان لیگ هم دست خدا است.

مدیر تیم فولاد خوزستان در پایان درباره زمان حضور این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: هنوز چیزی به صورت رسمی از کنفدراسیون آسیا اعلام نشده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار