تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چتر حمایت کمیته امداد خوزستان بر سر مددجویان باز می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از بهبود خدمات عمرانی و اهدای جهیزیه و لوازم گرمایشی به مددجویان و نیازمندان خبر داد.
 جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان   تامین نیاز‌های مددجویان را یکی از اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: به منظور رفع نیاز‌های نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد تفاهم نامه همکاری مشترک با گروه جهادی بصیران شهرستان دشت آزادگان منعقد شد.

او هدف از انعقاد این تفاهم نامه را کاهش فقر و کمک به مددجویان محروم این شهرستان بیان کرد و افزود: در این رابطه اهدای ۳۰ سری جهیزیه شامل؛ وسایل ضروری زندگی به نوعروسان نیازمند، ۱۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی شامل؛ ۵۰ دستگاه آبگرمکن و ۵۰ دستگاه بخاری در دستورکار قرار گرفت.

شیبه ۳۰ فقره لوله کشی گاز برای منازل محروم از نعمت گاز، احداث و تعمیر ۳۰ دستگاه سرویس بهداشتی و حمام و ۳۰ آشپرخانه را از جمله خدمات عمرانی ویژه مددجویان عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات مذکور با کمک نیرو‌های جهادی انجام می‌شود، ضمن اینکه روز جمعه ۱۹ دی ماه نیز یک هزار و ۶۰۰ بسته موادغذایی و معیشتی و چندین سری جهیزیه که با همکاری خیرین و نیکوکاران تهیه شده بودند، به نیازمندان اهدا شد.

:
:
:
آخرین اخبار